Nastavení cookies
Hotovo Přijmout vše

Editace článků v blogu

Pokud máte aktivní modul Blog, můžete přidávat a upravovat libovolný počet článků o čemkoliv budete chtít. Blog je velmi dobrý nástroj na zlepšení SEO, můžete jej využít jako my na psaní informačních článků o Vašich službách nebo třeba na sepisování novinek. Modul Blog lze použít v kombinaci eshopu, webu, nebo i samostatně.    Poptat Blog  

Kde v administraci najdu svůj blog?

1. Po přihlášení klikněte v hlavním menu na tlačítko CMS.    2. Zobrazí se vám seznam vašich aplikací. Vyberte požadovanou aplikaci (většinou web nebo eshop) a přejděte do jejího detailu.   3. V detailu aplikace vyberte stránku, kde se blog nachází (většinou se bude jmenovat Blog :)) a přejděte do jejího detailu.   4. Zde stiskněte tlačítko Edit a jste v detailu Blogu. Zde budete moci přidávat, mazat a upravovat své články.  

Jak přidám nový článek?

Nový článek přidáte pomocí tlačítka "+ Článek".  

Jak upravuji obsah článku?

Obsah článku můžete editovat v jeho detailu. Tam se dostanete z detailu blogu stisknutím tlačítka Edit na článku. Text editujete pomocí ediotru textu. Můžete nastavovat jeho velikosti, barvy, zarovnání a další. Můžete zde také vytvářet tabulky, seznamy, přidávat obrázky nebo videa z youtube.  

Jak zobrazit článek na webu?

Ve výchozím stavu je článek skrytý. Aby se zobrazil na webu musíte jej tedy odkrýt pomocí tlačítka s ikonou přeškrtlého oka:    

Další články:

Jak přidám varianty produktu? Jak si nastavím email na iOS?

Jak propojit eshop s platební bránou Comgate

  Pozor! Jedná se o složitější nastavení. Pokud si s nastavením nevíte rady, raději nás kontaktujte.  Předpokládáme, že účet u Comgate má klient již založený a aktivní. Také předpokládáme, že eshop v Ebenit IS má již nastaveny platební metody, produkty a funguje na testovací URL adrese.   Aby platební brána Comgate a systém Ebenit IS mohli bezpečně komunikovat je třeba nastavit několik parametrů na obou stranách.    

Přihlášení do obou rozhraní:

Ebenit IS: Nastavení týkající se platební brány Comgate najdete v administračním rozhraní v komponentě Objednávkového formuláře. Weby -> Detail editovaného webu -> Detail stránky, kde se nachází objednávkový formulář (typicky košík) -> Detail objednávkového formuláře. Zde, v sekci Použít platební bránu Comgate, později aktivujeme používání platební brány a vyplníme komunikační Comgate tokenID prodejce Comgate. Tyto hodnoty najdete v rozhraní Comgate. V tento moment zde vidíme hodnoty, které je třeba vyplnit na straně Comgate (komunikační URL adresy a IP serveru).  Comgate: Přihlaste se do rozhraní Comgate (https://portal.comgate.cz/cs/prihlaseni). Po přihlášení přejděte do Integrace -> Pod nadpisem Nastavení obchodů klikněte na eshop, která budeme nastavovat (typicky www.vase-domena.cz) -> Propojení obchodu -> Upravit (viz obrázek).

Nastavení hodnot pro komunikaci s Comgate:

Na straně Ebenit IS vyplníme z okna v rozhraní Comgate: Identifikátor propojení obchodu. Ten vyplňte do pole ID prodejce Comgate v administraci Ebenit IS. Heslo. Tento údaj zkopírujte do pole Comgate token v administraci Ebenit IS. Zaškrtněte tlačítko vedle nadpisu Použít platební bránu Comgate. Tím řeknete systému Ebenit IS, že bude platební brána aktivní. Zatím nechte zaškrtnutou i možnost Pro testování. Na straně Comgate vyplníme údaje uvedné v administraci Ebenit IS: Všechny URL adresy Povolený způsob založení platby: HTTP POST protokol - backend Povolené IP adresy  

Testování komunikace s Comgate:

Po nastavení všech hodnot vyčkejte raději 5 minut, než začnete propojení testovat. Může chvíli trvat, než se všechny hodnoty propíší kam mají. Otevřete si eshop na testovací URL adrese (Detail webu). Přidejte do košíku libovolný produkt a prejděte do košíku. Vyberte způsob platby, který je napojený na platební bránu Comgate (typicky Kartou online). Vyplňte potřebné údaje ve 3. kroku košíku a odešlete objednávku.  Nyní budete přesměrování na platební bránu:   Vyberte Platba kartou a budete přesměrování na okno, kde vyberete odpověď eshopu: Stiskněte tlačítko Potvrdit. Budete přesměrování zpět na eshop.   Pokud je vše v pořádku vraťte se do nastavení v administraci Ebenit IS a odškrtněte možnost Pro testování.   Máte hotovo.  :)  
     

Česká pošta - Podání Online - Import objednávek

Aplikace České pošty Podání online umožňuje hromadné importování dat o objednávkách (zásilkách). Nemusíte tak pracně přepisovat jednotlivé objednávky. Pro snadný import do Podání Online je v Ebenit IS připraven export objednávek v potřebném formátu.  

Kde exportuji data?

Data pro provedení importu do aplikace Podání Online lze exportovat v administraci Ebenit IS ve stránce Objednávky pomocí tlačítka Export Česká pošta (CSV). Lze exportovat ze stránky Aktivní objednávky i ze stránky Všechny objednávky.  Data jsou vždy exportována v rozsahu aktivního filtrování. Pokud si tedy např. vyhledáte objednávky s datem splatnosti vyšším než 1.1.2023 a následně provedete export, bude export obsahovat pouze nalezená data.  

Formát exportovaných dat

Exportovaný soubor je ve formátu CSV. Kódování je UTF-8. Význam dat v jednotlivých sloupcích je následující (pořadí sloupce - jeho význam): Jméno zákazníka Příjmení zákazníka nebo název firmy IČO DIČ Telefon Email Subjekt - hodnota F (fyzická osoba) nebo P (právnická osoba) Ulice adresy doručení Popisné číslo adresy doručení Orientační číslo adresy doručení Město adresy doručení PSČ Celková váha zásilky [kg] Celková hodnota zásilky Celková hodnota zásilky k uhrazení při převzetí (dobírka) ID objednávky  Typ zásilky - hodnoty NP (na poštu), NB (do balíkovny), DR (do vlastních rukou) Služby - hodnoty 7 (vyplněná hodnota zásilky), 41 (platba při doručení - dobírka), 45 (avízo emailem a sms). Formát: 7+41+45 Celé jméno zákazníka pokud je vyplněn název firmy ve 2. sloupci    
error : ebenit_author
STATUS_IS__APP_RUNNING