Nastavení cookies
Hotovo Přijmout vše

Verze systému: 1.76.4.190

Slevové kupóny - editace kupónů

Kde?

ProduktySlevové kupóny

 

Vytvoření slevového kupónu:

Nový slevový kupón vytvoříte pomocí tlačítka Nový záznam v hlavičce tabulky.

Aby byl kupón použitelný, musíte mu dále nastavit:

kód, kterým se aktivuje počet možných použití časovou platnost od a do hodnotu kuponu druh kuponu (nominální nebo procentuelní)

 

Příklad kupónu se slevou 10%:

Takový kupon může vypadat podobně jako na obrázku níže. Procentuální sleva se vypočítává ze všech produktů v objednávce s vyjímkou produktů dopravy a platby.

Pokud tedy bude objednávka obsahovat produkt za 1000 Kč s DPH a dopravu za 100 Kč s DPH, bude výsledná sleva 10% ve výši 100 Kč.

 

 

Příklad kupónu se slevou 100 Kč:

Tento kupón je v nominální hodnotě a neodvíjí se od celkové ceny objednávky. Po jeho aplikování se jednoduše přidá sleva 100 Kč s DPH. Jeho nastavení může vypadat jako na obrázku níže.

 

 

 

 

Obecné fungování kupónů:

Aplikovaný slevový kupón vygeneruje v objednávce produkt, který odpovídá jeho slevě. Těchto produktů může v objednávce vzniknout více pokud objednávka obsahuje produkty v různých szabách DPH. Pokud je v objednávce použit % kupón, bude jeho hodnota automaticky přepočítána vždy, když dojde ke změně produktů v objednávce. Cena dopravy a platby neovlivňuje výši finální slevy u % kupónu. Pokud má eshop nastaveno, že od určité hodnoty objednávky je doprava zdarma, pak je tato cenová hranice počítána z ceny produktů bez aplikované slevy. Např.: Objednávka má hodnotu 1000 Kč a splňuje podmínku pro dopravu zdarma (také 1000 Kč). Přidám do objednávky slevový kupón na 100 Kč. Stále mám dopravu zdarma přestože cena objednávky je nyní 900 Kč.

 

 

Další články:

Stavy objednávek - změna stavu Blog - Vytváření a úprava článků

Verze systému: 1.74.2.183

Sledování efektivity marketingových kampaní (UTM)

Kde?

Přehled

 

Co je UTM?

UTM tagy jsou speciální parametry přidávané k URL adresám, které umožňují detailní sledování zdrojů návštěvnosti na webových stránkách. Díky nim lze přesně určit, odkud návštěvníci přicházejí, a efektivně vyhodnocovat úspěšnost jednotlivých marketingových aktivit. Tímto způsobem mohou marketéři optimalizovat své kampaně a lépe porozumět chování uživatelů.

 

URL adresa s tagy může vypadat například takto: https://www.lovalo.cz/?utm_source=ebenit.cz

Pokud nyní kliknete na tuto URL adresu, náš systém rozpozná, že návštěvník přišel z webu ebenit.cz.

V systému se pak v Přehledu zobrazí takto:

Pokud následně na eshopu uděláte dokonce objednávku, systém si automaticky danou objednávku (konverzi) spojí s UTM ebenit.cz. Díky tomu budeme vědět, že objednávka vznikla právě díky tomuto odkazu.

V systému konverze pak vypadá takto:

 

UTM parametr doporučujeme přidávat do všech vašich marketingových kampaní. Například kampaň na Zbozi.cz si my tagujeme takto: https://www.lovalo.cz/?utm_source=zbozi

 

Lze také sledovat hrubý příjem dle UTM zdrojů. Stačí nastavit nákupní ceny u nabízených produktů.

 

 

Jak nastavit UTM?

V rámci napsaného odkazu je to velmi snadné. Jak jsme psali výše, upravíte URL adresu odkazu a přidáte jí parametr utm_source=nazev_zdroje. Doporučujeme pro každý zdroj uvádět unikátní utm_source. 

Nastavení UTM tagů v rámci různých marketingových platforem (Seznam, Heureka, Google...) se liší dle dané platformy a vyžaduje její znalost. Pokud chcete pomoci, rádi vše nastavíme za Vás. Stačí nás kontaktovat třeba zde.

 

 

Další články:

General Product Safety Regulation (GPSR) Blog - Vytváření a úprava článků

Verze systému: 1.73.5.180

General Product Safety Regulation (GPSR)

Dle aktuální legislativy je nutné splnit podmínky GPSR (nezaměňovat s GDPR) v rámci informování zákazníků o produktech. GPSR řeší problematiku:

Bezpečnosti výrobků Odpovědnosti výrobce, dovozce a prodejce Definuje povinné informace u výrobků Oznamování nebezpečných výrobků

 

Co to znamená pro e-shopy?

U každého výrobku musí být uveden výrobce a jeho kontaktní údaje. Pokud prodáváte produkty původem mimo EU, potřebujete odpovědnou osobu v EU. Pokud prodáváte potenciálně nebezpečné výrobky, musíte mít postup pro jejich stažení z trhu.

 

Obecně lze říci, že různé typy produktů mohou vyžadovat různé údaje (bezpečností upozornění např. u elektroniky) a doporučujeme toto konzultovat s právníkem.

 

Co mají všechny produkty společné, je nutnost uvádět výrobce a jeho kontaktní údaje. Dále také unikátní označení produktu (ID, EAN). Za účelem splnění GPSR jsme v našem systému připravili možnost definovat a přiřadit produktům výrobce, EAN a případně další parametry. S nastavením Vám rádi pomůžeme – stačí nás kontaktovat na e-mail info@ebenit.cz. Výrobce si samozřejmě můžete nastavit i sami podle níže uvedeného postupu v dalším článku.

 

Co, když produkty vyrábíme sami?

Pokud své produkty vyrábíte vy sami, uvedete jako výrobce sebe (svou firmu) a své kontaktní údaje a adresu.

 

Další články:

Výrobce - vytvoření
12
Provozováno na platformě Ebenit - Tvorba webu a eshopu.
STATUS_IS__APP_RUNNING